
LLOC DE TREBALL SOL•LICITAT:
Secretària administrativa
DADES PERSONALS :
Ana Sabrina Aparicio
Argentina, 23 de novembre de 1981
D.N.I. 41569225Z
c/ Fages de Climent Sector Bahía 94 A PB 1º
Tel. : 972452684
Mob.:691093396
anasabriaparicio@hotmail.com
FORMACIÓ:
- Graduat Escolar a l’IES Castelló d’Empúies, any 1997.
- Cicle formatiu de grau mitjà de comerç a Barcelona.
- Cicle formatiu de grau superior d’administració i finances a Barcelona.
- Curs de comptabilitat informatitzada: Contaplus, Facturaplus 1999 en Valencia.
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL:
- Recepcionista: atenció telefònica, atenció de visites i control d’enviaments des de l’any 1999 fins l’any 2003.
- Administrativa: suport al Departament d’Administració, comptabilitat d’arxius de factures i seguiment telefònic del Departament de Post- Venda entre 2003 i 2006.
- Secretària directora al Departament d’Administració: control i coordinació de viatges i reunions, atenció telefònica i recepció de visites, redacció i organització de documents i elaboració de nòmines i assegurances, entre 2007 i 2010.
DADES COMPLEMENTÀRIES:
Tinc un bon coneixement escrit i oral del castellà i el català. Tinc un nivell mig de francès i anglès. Actualment millorant-lo a Open School.
Domini de: MS Office 2000, Windows 98, Word 00, Word 97, Excel, Power Point, Outlook.
INFORMES:
Poden demanar observacions sobre la meva activitat professional a la Sr. Anna Maria Lopez, directora del Departament d’Administració de Barcelona. Tel. 365 129 675
Empuriabrava, 13 de gener de 2011
Secretària administrativa
DADES PERSONALS :
Ana Sabrina Aparicio
Argentina, 23 de novembre de 1981
D.N.I. 41569225Z
c/ Fages de Climent Sector Bahía 94 A PB 1º
Tel. : 972452684
Mob.:691093396
anasabriaparicio@hotmail.com
FORMACIÓ:
- Graduat Escolar a l’IES Castelló d’Empúies, any 1997.
- Cicle formatiu de grau mitjà de comerç a Barcelona.
- Cicle formatiu de grau superior d’administració i finances a Barcelona.
- Curs de comptabilitat informatitzada: Contaplus, Facturaplus 1999 en Valencia.
EXPERIÈNCIA PROFESSIONAL:
- Recepcionista: atenció telefònica, atenció de visites i control d’enviaments des de l’any 1999 fins l’any 2003.
- Administrativa: suport al Departament d’Administració, comptabilitat d’arxius de factures i seguiment telefònic del Departament de Post- Venda entre 2003 i 2006.
- Secretària directora al Departament d’Administració: control i coordinació de viatges i reunions, atenció telefònica i recepció de visites, redacció i organització de documents i elaboració de nòmines i assegurances, entre 2007 i 2010.
DADES COMPLEMENTÀRIES:
Tinc un bon coneixement escrit i oral del castellà i el català. Tinc un nivell mig de francès i anglès. Actualment millorant-lo a Open School.
Domini de: MS Office 2000, Windows 98, Word 00, Word 97, Excel, Power Point, Outlook.
INFORMES:
Poden demanar observacions sobre la meva activitat professional a la Sr. Anna Maria Lopez, directora del Departament d’Administració de Barcelona. Tel. 365 129 675
Empuriabrava, 13 de gener de 2011
No hay comentarios:
Publicar un comentario